• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Zmień

Język:

Waluta:

Koszyk

Reklamacje

Jeżeli jesteś konsumentem, jeżeli zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo do złożenia reklamacji w ramach gwarancji.

Najlepiej wysłać reklamację na adres e-mail: zakupy@zakupywgodzine.pl

Wadliwy towar należy odesłać kurierem  na własny koszt na adres:

CARUNO sp. z o.o.

Magazyn i sortownia 
ul Jagiellońska 88 budynek 30 
03-215 Warszawa
 
NIP 5252804249
Santander Bank 38109000880000000155617889

Zadzwoń: 726 125 246

Napisz: zakupy@zakupywgodzine.pl

 

W związku z wadą możesz żądać:

wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady lub złożenia oświadczenia o: obniżeniu ceny, odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy wobec Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację można zgłosić w ciągu roku od stwierdzenia wady, przy czym czas na złożenie reklamacji nie może zakończyć się przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas reklamacji.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaż

W przypadku uznania reklamacji w ciągu 14 dni klient otrzyma zwrot środków w formie przelewu bankowego.

Twoje dane będą traktowane zgodnie z naszą polityką prywatności.