Reklamacje
Jeżeli jesteś konsumentem, jeżeli zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo do złożenia reklamacji w ramach gwarancji.
Najlepiej wysłać reklamację na adres e-mail: zakupy@zakupywgodzine.pl
Wadliwy towar należy odesłać kurierem na własny koszt na adres:
CARUNO sp. z o.o.
Santander Bank 38109000880000000155617889
Zadzwoń: 726 125 246
Napisz: zakupy@zakupywgodzine.pl
W związku z wadą możesz żądać:
wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady lub złożenia oświadczenia o: obniżeniu ceny, odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy wobec Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację można zgłosić w ciągu roku od stwierdzenia wady, przy czym czas na złożenie reklamacji nie może zakończyć się przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas reklamacji.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaż
W przypadku uznania reklamacji w ciągu 14 dni klient otrzyma zwrot środków w formie przelewu bankowego.
Twoje dane będą traktowane zgodnie z naszą polityką prywatności.